به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"انسیه علیزاده" رئیس اداره بهزیستی شهرستان ساوجبلاغ، با قدردانی از همراهی خیرین در اجرای این برنامه، اظهار داشت:این اقدام با هدف پیوند دادن فضای معنوی ماه محرم با فرهنگ خدمترسانی به جامعه هدف بهزیستی انجام شد و مشارکت خیرین در چنین برنامههایی، جلوهای ارزشمند از مسئولیتپذیری اجتماعی و همدلی با خانوادههای تحت حمایت است.
وی افزود:امیدواریم با استمرار مشارکتهای مردمی و خیرخواهانه، بتوانیم ضمن ترویج فرهنگ نیکوکاری، بخشی از نیازهای معیشتی و فرهنگی مددجویان را پاسخ داده و زمینه ارتقاء کیفیت زندگی آنان را فراهم کنیم.
این برنامه در فضایی آکنده از معنویت و همدلی برگزار شد و بار دیگر نقش مشارکتهای مردمی در حمایت از جامعه هدف بهزیستی و گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری را به نمایش گذاشت.












نظر شما